Saturday, August 15, 2009

Taaraaaa...!! kali ni still cite pasal pujaan hati aku n hubby lg...abg n adik...last week balik kg sbb MIL nk pi umrah..so balik n ada la kenduri doa selamat...mak ooi, terkezutt jugak la aku sbb MIL buat kenduri pagi2 lps subuh. Memula igt memain je, ckp je lps subuh tp buat ala2 kul 8 ke. Tp rupa-rupanya mmg buat lps subuh...wwoohh..aku n hubby siap bgn kul 4 lg tlg2 apa yg ptt..best gak skali skala buat kenduri pepagi ni...bgn pun awal kan..biasa la kan nk jd menantu contoh..hahaha...abis kenduri, kemas2, settle semua aku n hubby bantai tdo sampai tghari..sungguh bgs menantu ni kan..hehe. anak2 seme dipantau oleh maid n sanak saudara..(sorry la,aku n hubby kalo dh tdo mmg x igt dunia sikit)

So,xtvt ptg lps balik dr jln2 jumpa klien kt kuantan. Hubby plan nk botakkan kepala budak2 tu...yg abg mmg nangis tak igtnye bile mesin pemotong rambut tu jejaki kepala dia...sgt susah la nk bereskan rambut yg ada tu...penat jugak la aku yg memegangnye tu...mmg dr kecik lg susah nk potong rambut but we all manage to botakkan kpala dia juga akhirnya..syokkk!!

Yang adik plak, bila papa letak je mesin tu sibuk2 nk tgk muka papa n gelak2..mgkin geli agaknya plus dia mmg adore sgt kt papa dia, tak kisah la apayg papa dia buat asalkan dia dapat tgk muka papa dia...wpun x nangis tp susah jugak la nk settlekan rambut dia...asyik grk2 je..adik..adikk..

so ni la hasilnye...terang sikit n mgkin dia rase ringan sikit kn kpala dia sbb mlm tu dua2 budak botak ni tdo awal.


Abg n xtvt suh org pegang kpala dia...n sebut "akit eh.."...hmm mmcm2 kan but sonok plak tgk dorg nie..lps ni giliran papa plak botak...

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Counter