Wednesday, September 9, 2009

..:: Happy Birthday To My sweetheart Airil ::..



HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
HAPPY BIRTHDAY TO AIRIL
HAPPY BIRTHDAY TO YOU




Me n hubby decided nk celebrated birthday airil on the weekend sbb my father dtg Kl sbb nk buka posa with us adik beradik...actuall birthday is on 28 august 2009 but celebrated on 30th august bersama makcik2 airil n tok ayah dia..

very simple celebration, buat pun time buka posa , and i masak all the lauk n kuih bergotong royong with my sisters and we just bought "thomas cake" for him since dia mmg taksub yg sesangat ngan thomas...so bile dia tgk je cake tu trus sibuk nk pegang, maklum la dia ingat mainan kot...asyik duk cakap"ommase ma"..thomas ma....


** rasenye mama yg terlebih xcited **

another one week lg adik nye birthday plak...this month mmg ramai org2 terdekat ngan I yg sambut birthday...gooniest(most of them celebrate birthday this month,smlm on 8.9.09 just celebrated Yong nye birthday..nnt I updated k..)

(kt bwh adalah some pics yg dsnap semasa majlis blangsung)


** my sista yunie n yana**

** airil n tok ayah**

** airil n mama **

Once Again...Happy Birthday My Dearest Airil...Mama n Papa n Adik Love U so muchhhhh!!!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Counter