Friday, January 8, 2010

A Good Year Ahead


Yessza....thn ni sebenarnya...aku dh bernekad pada diri sendiri utk buktikan pada seme yg aku akan kerja bersungguh sungguh...jd lebih baik dr tahun2 yg sebelumnya....aku berdoa pada allah swt supaya tidak lunturkan walau sedikit pun semangat aku...

2009 sebenarnya meninggalkan byk kenangan pahit manis buat aku...byk perkara yg aku belajar dr kesilapan aku sendiri...personally byk sgt yg pahit tp aku redha,,,itu adalah liku2 kehidupan manusia yg sebenar dan aku berjaya utk dapatkan kembali semangat diri....terima kasih Allah swt dan pada famili n kawan2 yg byk membantu aku...

2010....motto aku adalah "RESERVED & WORK & WORK", bkn la maksud aku no time for famili..actually this business mmg dah bg byk masa for me & famili...maklum la kan nk kuar pun sesuka hati kan...pandai2 la kan atur jadual sdiri kerana sendiri mau ingat la apa yg penting pd diri sendiri...

Aku akan cuba menjaga apa jua relationship yg tgl skang ni...Famili n Frens,hopefully our bonding become more stronger n stronger each day....U all know that I love all of U...I LOVE U!!!!

As for my career....I nak built up my group..me looking pada sapae2 nk buat fulltime n partime as UNIT TRUST CONSULTANT kt PUBLIC MUTUAL bersama sama dgn I....come n join me @ Millionaire Warriors. Guys, I guaranteed u that u will not regret if u join our group!!! This year I nk target atleast RM20 Millions Sales....Pray for me guys...smoga tuhan makbulkan doa doa kite seme...amin!!

Actually, this byk mende yg mega2 akan dibuat...to be announce soon..taknak la cite lagi..nnt kang kate poyo plak...hihihi...

ok la guys...enjoy this entry k..see u soon!

No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Counter